11 Mart 2011 Cuma

PERİŞAN KURABİYE

34.Tarifimiz

Adini yazik perisan kurabiye koymuslar ne pesisanligi varsa, bence cokda güzeller:) bu perisanliklari böyle güzel böyle lezzetliyse diger halleri nasildir:)) saka bir yana icinde üzüm varya benim canim cekti ya, denemem lazim:) bu güzel kurabiyeler icin arkadsima cook tsk.ler . Baska tarifler icinde buyrun sayfasina Tıkla

Malzemeler:
· 125 gr oda sıcaklığında tereyağı
· 1 yumurta
· 1 çay bardağı zeytinyağı ( 125ml bardak kullandım)
· 1 çay bardağı yoğurt
· 2 çay bardağı şeker ( çok tatlı sevenler artırabilir)
· 1 çay bardağı kuru üzüm ( kayısı, dut, yaban mersini, evde hangi kuru meyve varsa)
· 1 çay bardağı Hindistan cevizi rendesi
· 1 çay bardağı iri çekilmiş fındık içi ( ceviz veya badem)
· 1 çay bardağı damla çikolata
· 1 çay bardağı portakal kabuğu şekerlemesi ( robotta çekim)
· 1 paket kabartma tozu
· 1 çimdik tuz
· un
Yapılışı:
· önce yağ , şeker, yumurta, yoğurt ve kabartma tozunu karıştırdım. Sonra diğer malzemelerle kulak memesi kıvamında bir hamur hazırladım.
· Yağlanmış tepsiye hiç özenmeden, şekillendirmeden, parçalar koparıp dizdim. 180 derecede hafif rengi dönene kadar pişirdim.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)
Bu tarifi P.Ç.D.S etkinliğinin ev sahibi paşa soframa gönderiyorum.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo